1/15/2016

Brazylia - Paraty i Trindade.

Wypoczynek w małych miejscowościach jak Paraty i Trindade tuż po Rio de Janeiro był mi bardzo potrzebny! W takich miejscach dużo łatwiej i szybciej można poczuć się dobrze.

Do Paraty łatwo dojechać zarówno z Sao Paulo jak i Rio de Janeiro - dookoła też wiele małych miejscowości i wysp. 

Paraty chciałam bardzo odwiedzić ze względu na architekturę - to małe kolonialne miasteczko, gdzie na prawdę mogłam poczuć się jak w Portugalii :)


Paraty leży nad oceanem, dlatego zachęca do odwiedzenia nie tylko ze względu na architekturę, kolorowe okiennice i drzwi, czy wąski uliczki, ale i ze względu na plaże. 






Acai - brazylijski przysmak na upały- czyli mrożone jagody z bananem, granolą i mlekiem skondensowanym!

Godzinna podróż autobusem do Trindade - tam plaże jeszcze lepsze i w ogóle miejsce uwielbione przez hipisów :)





Z Trindade można przejść dość krótkim szlakiem do innych plaż, po drodze mijając wodospady, żeby na końcu dotrzeć do miejsca zwanego naturalnym basenem - Piscina Natural. 






2 komentarze:

  1. Z wielkim zainteresowaniem czytam wpisy o Brazylii, fantastyczny wyjazd! A to miasteczko i plaże bajka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za późną odpowiedź, ale cieszę się, że zyskałam czytelnika :) Mój wyjazd już się skończył, głód podróży został na chwilę nasycony, ale zdecydowanie będzie mnie tam jeszcze ciągnąć do powrotu :)

      Usuń

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!