2/07/2014

Coimbra, Portugalia

Teraz to już czas na wspomnienia. I portugalskie saudade, smutek, nostalgię... Bo Coimbra to moje miejsce! Tu mieszkałam i studiowałam podczas mojego Erasmusa! (Więcej o tym w osobnym poście) Cieszyłam się słońcem, złotą portugalską jesień, w zimie czekałam na koniec deszczu, a w międzyczasie podziwiałam tęcze, jadłam zdrowe, świeże ryby, mnóstwo pasteis de nata do tego mnóstwo dobrej, taniej kawy. Do tego wycieczki krajoznawcze i fajni ludzie w otoczeniu. To był dobry czas;)

Czerwone dachy Coimbry ;) - Widok z terenu Uniwersytetu

A tu już z mojego mieszkania :)






Uniwersytet w Coimbrze to jeden z najstarszych Uniwersytetów w Europie. Poniżej zabytkowy dziedziniec:





Portugalscy studenci są bardzo muzykalni.








Cmentarz Conchada na wzgórzu.


Uliczki, uliczki, uliczki ;)



 
Targ staroci:







Wzgórze widokowe - Peneda de Saudade:

Fonte dos Amores w Quinta das Lagrimas, romantyczny ogród- park związany z miłosną tragedią portugalskich kochanków Piotra i Ines.


Jesienny ogród botaniczny:

Jesień w mieście:

Mata Nacional do Choupal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!