10/10/2013

Fatima

Pojechałam do Fatimy. Słyszałam już wcześniej opinie jak bardzo skomercjalizowane jest to miejsce, więc też nie zrobiło to na mnie już większego szoku. Słyszałam też, że 3h jest wystarczające, ale jako, że chciałam też zobaczyć dzielnicę Aljustrel, to okazało się, że nie jest to wystarczający czas.

W samej Fatimie warto na początek udać się do punktu informacji, można dostać mapkę i też różne informacje po polsku. 
Widok na Bazylikę i wnętrze z grobami pastuszków:
 

W drodze do Aljustrel. Tam chciałam bardziej pospacerować i zobaczyć też domy rodzinne pastuszków. Ale tego nie zdążyłam. Droga Krzyżowa prowadzi przez bardzo ładny park do Valinhos i Loca do Anjo - miejsc objawień.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!