9/09/2012

Lwów, Dzień Niepodległości, Etnovyr (Lviv)

24.08.2012 - Dzień Niepodległości Ukrainy i jednocześnie mój ostatni dzień we Lwowie. Już od rana słychać było hymn narodowy, później zaskoczyły mnie ubrane w narodowe stroje pomniki na Rynku, wszyscy ubrani byli w narodowe stroje, niektóre dziewczyny ubierały je nawet w nowym stylu odsłaniając brzuch. Po południu i wieczorem oglądałam występy.
 
 Przez cały mój pobyt tu nigdy nie widziałam miasta tak zatłoczonego. Dopiero późno-wieczorny deszcz i burza wygoniły ludzi do domów.










Mali artyści przed występem:



I wszystko co można było z okazji tego święta kupić:




1 komentarz:

  1. hm.. oni muszą dbać o tego typu święta bardziej niż niejeden naród. Bardzo silne wpływy Rosji zmuszają do silniejszego poczucia swojej tożsamości narodowej. Bardzo cieszą mnie Twoje zdjęcia i to, że poprzebierani byli nie tylko najstarsi, pamiętający różne okrutne czasy, ale i małe dzieci:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!