7/06/2012

Katowice

Odwiedzam tu moją siostrę, ale na wyjście z aparatem w trasę coś mnie ciągle wstrzymuje. Ale będę wracać i być może będę tworzyć coraz szerszą galerię Katowic. Poczekam na koniec rozbudowy rynku, sfotografuję Spodek, wybiorę się jeszcze raz do Nikiszowca w jakiś słoneczny dzień... Tak więc jak na razie całkowicie zostawiłam tą nowocześniejszą część, a skupiłam się na bogucickich, ceglanych budynkach z kolorowymi okiennicami.













Widok z balkonu, ulewa; w tle wieżowce "Gwiazdy":

Na wizytę w Nikiszowcu, dawnym osiedlu robotniczym górników, pogoda się nie udała, zbyt dużo w deszczu nie pospacerowałam, a zdjęcia przy słonecznej pogodzie wychodzą dużo lepiej, więc po prostu wiem, że kiedyś zastąpię je lepszymi.










2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. do Katowic póki co trafiłam na krótko i przez przypadek, ale te okna są boskie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!