5/03/2012

Krokusy w Dolinie Chochołowskiej! Zamraznięte Morskie Oko

Do Zakopanego i w Tatry wybrałam się w ostatni weekend kwietnia 2012, pogoda dopisywała i udało mi się zobaczyć krokusy. Całe łąki krokusów w Dolinie Chochołowskiej! Życzenie z ostatniej, zimowej wizyty zostało więc spełnione ;)













Gdzieś po drodze pojawiła się żaba...

Po powrocie do Zakopanego wybrałam się jeszcze na Gubałówkę. zobaczyć góry i miasto w wieczornym świetle.




Z Równi Krupowej też wyjątkowo ładnie widać było Giewont i góry w ciepłych kolorach zachodzącego słońca...


Oscypki:



A następnego dnia, podobnie jak przy ostatniej wizycie, znowu droga nad Morskie Oko. Nie spodziewałam się, że będzie jeszcze zamarznięte i da się przejść na drugą stronę. Powoli wszystko jednak rozmarzało, dając niesamowity, wydaje mi się, że bardzo ulotny widok...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!