8/18/2011

Niemcy; Pirna, Radebeul, Moriztburg

lipiec 2011
Będąc w Dreźnie pozwoliłam sobie też na krótkie wycieczki niedaleko miasta.

Pirna, to miejsce gdzie pojechałam ostatniego dnia, tuż przed wyjazdem do domu, stamtąd udając się do Parku Narodowego Szwajcarii Saksońskiej, aby zobaczyć Bastei, ale zdjęcia stamtąd dopiero w kolejnym poście.




Radebeul to małe miasto znane z upraw winogron i to właśnie winnice przyciągnęły mnie do tego miejsca. Dzień nie był słoneczny, ale był jednym z ostatnich mojego pobytu w Dreźnie, więc pojechałam.

Zamek Wackerbarth i winnnice:




Wnętrze podpatrzone zza szyby. Pomyślałam, że na pewno organizowane są tu śluby, i że jest to fajne miejsce na taką uroczystość:




Widok ze wzgórza na miasteczko:


Nie daleok od Radebeul (chociaż spodziewaliśmy się krótszej drogi autobusem, przez co na miejscu nie mieliśmy prawie wcale czasu, bo trzeba było wracać do pracy) znajduje się Moritzburg. Tutaj zobaczyć chcieliśmy piękny pałac, którego zdjęcia z odobijającym się w wodzie obliczem widzieliśmy w różnych folderach. Niestety, brzydka pogoda zupełnie odebrała urok temu miejscu. Zobaczyliśmy więc tylko pałac od zewnątrz, a także małą wystawę - muzeum wewnątrz, przeszliśmy się troszkę ogrodami, których jest tu tak dużo, że można by spacerować cały dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!