9/09/2010

Czechy, Morawski Kras

Sierpień 2010 i zorganizowana wycieczka 4dniowa - Austria, Praga i Morawski Kras - czyli kraina jaskiń, gdzie spędziliśmy nasz ostatni dzień.

Zobaczyliśmy jedną z kilku jaskiń - jaskinie Punkevni. Duża wilgoż i temperatura 9-10 stopni. Płynęliśmy podziemną rzeczką i wysiedliśmy na dnie przepasci Macocha, żeby potem zobaczyć ją z samej góry.

Morawski Kras to raj dla miłośników wspinaczki.


Tablica przy jaskini:


Wnętrze jaskini:

A tu ze stalaktytu i stalagmitu powstanie za jakiś czas stalagnat ;)


Jedno z wyjść jaskini prowadziło na dno przepaści Macocha:



Przepaść Macocha widziana z samej góry. W prawym rogu jest to niebieskie jeziorko, które widać było z dołu. Właściwie, to nawet za długo nie byłam w stanie się patrzeć w dno przepaści, a robiąc zdjęcie trzymałam aparat z całych sił, żeby przypadkiem tam nie spadł ;)
I widok na niższy punkt widokowy:

4 komentarze:

  1. wow, fajny szablon!
    i zdjęcia też :)


    szykuję się.. powoli.. bardzo powoli.. :) no zobaczymy co to będzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się zrobić dobre zdjęcia w tak trudnych warunkach (ciemna jaskinia!).

    OdpowiedzUsuń
  3. hej hej :) cieszę się, że do mnie zaglądasz :)

    ja jestem już po licencjacie - robie sobie przerwę przed mgr coby pomyslec nad dalszym kierunkiem edukacji :) poza tym jesli bede chciała zostać to już zawsze łatwiej z licencjatem cos dalej ruszac ze studiami za granica ;)

    zdjecia bede robic, choc za jakosc nie odpowiadam bo aparat bede musiała sobie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, dzieciaki w ogole nie mowia po angielsku ;D Starszy chya juz rozumie coniektore zdania i polecenia ale no... :) musze sie super szybko nauczyc holenderskiego ;) Z tym ze bardzo mi to odpowiada i nie narzekam! :) to jest wrecz perfekcyjne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!