7/20/2010

Słowacja; Bardejov

wakacje 2010

Na Słowacji mogłabym bywać częściej, do małego, ale pięknego Bardejova miałam naprawdę niedaleko :)

W roku 2000 Stare Miasto Bardejova zostało wpisane na listę UNESCO. Rynek jest duży, z pięknym gotyckim zabudowaniem. Mnóstwo uliczek, mały Ratusz, Bazylika wyglądająca trochę jak zamek, z której wieży rozciąga się śliczny widok na miasto, ukazywany na większości pocztówek, który wygląda mniej więcej tak:

(żródło: http://roztocze.net/arch.php/27141_Bardejov_-_miasto_partnerskie_Zamo%C5%9Bcia.html)
Chciałam wejść, ale akurat nie mieli klucza.
Jednakże mam kilka zdjęć z dołu ;)








Znaki drogowe, na które polowałam podczas mojej wizyty na Słowacji :) Panowie w kapeluszach i dziewczynki z ozdobami we włosach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój e-mail - nie przegapisz wpisu :) / Follow by Email :) Don't miss a post!